1403/02/13

مدرسان سومین دوره آموزشی بانکداری نوین اعلام شد

خلاصه آنچه خواهید خواند :

فابانیوز؛ مدرسان سومین دوره آموزشی بانکداری نوین اعلام شد. سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» در راستای روزآمدی مدیران ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی با همکاری پژوهشکده امور اقتصادی و مرکز فابا و با حمایت معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزار می‌شود. دومین دوره آموزشی «بانکداری نوین»‌ در تاریخ ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار شد.

به گزارش فابانیوز، سومین دوره آموزشی بانکداری نوین در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه در راستای روزآمدی مدیران ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور با تدریس دکتر مصطفی بهشتی روی در حوزه بانکداری بین‌المللی؛ دکتر عباس معمار نژاد در حوزه فرصت‌ها و تهدیدهای فعلی صنعت بانکداری؛ دکتر محمد جلیلی در حوزه مدل‌های نوین اعتبار سنجی و دکتر پیام حنفی‌زاده در حوزه رویکردها و چالش‌های نظام پرداخت هستند.

سومین دوره آموزشی بانکداری نوین در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه در راستای روزآمدی مدیران ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور با تدریس دکتر مصطفی بهشتی روی در حوزه بانکداری بین‌المللی؛ دکتر عباس معمار نژاد در حوزه فرصت‌ها و تهدیدهای فعلی صنعت بانکداری؛ دکتر محمد جلیلی در حوزه مدل‌های نوین اعتبار سنجی و دکتر پیام حنفی‌زاده در حوزه رویکردها و چالش‌های نظام پرداخت هستند.

در این دوره آموزشی سه میزگرد شامل: فرصت‌ها و تهدیدهای فعلی صنعت بانکداری با مدیریت دکتر عباس معمار نژاد و حضور مقامات ارشد وزارت اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای فعلی بانکداری با مدیریت دکتر محمدمراد بیات و حضور صاحب‌نظران این حوزه و رویکردها و چالش‌های نظام پرداخت با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی، نهادهای رگولاتور و نمایندگان نظام بانکی برگزار خواهد شد.

همچنین در جریان برگزاری سومین دوره آموزشی بانکداری نوین از برنامه‌های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور مقامات ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک‌های کشور رونمایی خواهد شد.

دوره آموزشی «بانکداری نوین» برای ارتقای دانش بانکی و توانمندی‌های مدیریتی مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها تدوین و طراحی شده است و در هر فصل آن یک دوره آموزش تخصصی، برگرفته از آخرین دستاوردهای داخلی و بین‌المللی بر اساس موضوعات بانکداری نوین توسط مدرسان برجسته این حوزه تدریس خواهد شد.

عناوین متفاوت و به‌روزی در دوره دوم بانکداری نوین و روزآمدی مدیران ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور توسط اساتید برجسته ایران برگزار شد که می‌توان به «مدیریت ریسک در صنعت بانکداری»، «کاربرد بلاک‌چین و رمزارز در بانکداری نوین»، «مقررات تطبیق و نهاد نظارتی» و «طراحی و اجرای استراتژی تحول دیجیتال در بانک‌ها» اشاره کرد.
برای آشنایی بیشتر با دوره‌های قبل می‌توانید لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

https://fabanews.com/?page_id=18843

 

 

 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] مدرسان سومین دوره آموزشی بانکداری نوین اعلام شد، نظر شما در رابطه با دوره‌های آموزشی بانکداری چیست؟ [/box]

بیشتر بخوانید:

سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» در راه است

گزارش تصویری بانکداری نوین، روزآمدی مدیران

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
[avans-post-rate] [avans-share-page title='لینک کوتاه و معرفی مطلب برای اشتراک گذاری ']

لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رویداد ها ...