1403/02/13

سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» در راه است

خلاصه آنچه خواهید خواند :

فابانیوز؛ مرکز فابا با همکاری پژوهشکده امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حمایت معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی تا امروز ۲ دور آموزشی با عنوان «بانکداری نوین» در راستای روزآمدی مدیران را ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور برگزار کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» نیز در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

فابانیوز؛ طبق سیاست‌‌گذاری انجام شده از سوی معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی مدیران ارشد نظام بانکی کشور در راستای آشنایی با دانش روز بانکداری دوره‌های آموزشی بانکداری نوین در ۴ فصل تدوین شده است. در ۲ فصل پیشین شاهد حضور بالغ بر ۲۵۰ نفر از مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور بودیم. فصل سوم این آموزش‌ها در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

طبق سیاست‌‌گذاری انجام شده از سوی معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی مدیران ارشد نظام بانکی کشور در راستای آشنایی با دانش روز بانکداری دوره‌های آموزشی بانکداری نوین در ۴ فصل تدوین شده است

در سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» سرفصل «فرصت‌ها و تهدیدهای صنعت بانکداری ایران‌» با محوریت و مدیریت دکتر عباس معمارنژاد و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی دولت سیزدهم و صاحبنظران این حوزه، سرفصل «بانکداری بین‌المللی»، با هدف آشنایی با روندها و رویکردهای بین‌المللی بانکداری و بهره‌گیری از فرصت‌ها، سرفصل « مدلها و چالش‌های نظام پرداخت با تکیه بر تجارب بین‌المللی»، با هدف تبیین رویکردهای نوین صنعت پرداخت و چالش‌های موجود و سرفصل «مدل‌های نوین اعتبارسنجی»، با هدف تبیین روندها و رویکردهای نوین جهت نیل به بهداشت اعتباری و پیشگیری از ریسک‌های اعتباری ارائه خواهد شد.

دوره آموزشی «بانکداری نوین» برای ارتقای دانش بانکی و توانمندی‌های مدیریتی مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها تدوین و طراحی شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مجریان دوره آموزشی بانکداری نوین، در هر دوره ۴ سرفصل درسی در ۴ نیم‌روز برای مدیران ارشد نظام بانکی کشور تدریس خواهد شد. در هر فصل این دوره‌های آموزشی یک دوره آموزش تخصصی، برگرفته از آخرین دستاوردهای داخلی و بین‌المللی بر اساس موضوعات بانکداری نوین توسط مدرسان برجسته این حوزه تدریس خواهد شد.

اولین دوره آموزشی «بانکداری نوین»، دی‌ماه ۹۹ و هم‌زمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد. در اولین دوره آموزشی بانکداری نوین سرفصل‌های آموزشی «نقشه راه بانکداری دیجیتال و تجربه کشورهای پیشرو» با تدریس علی حکیم جوادی، مدیر عامل هلدینگ بهسازان فردا به همراه دستیاران ایشان، «حاکمیت شرکتی» با تدریس یوسف پادگانه، مدیر ریسک بانک CBI امارات و استاد بین‌المللی بانکداری، «استراتژی آینده بانکداری» با تدریس مصطفی امینی، مشاور توسعه کسب‌وکار و «مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی» با تدریس عطاءالله همایون، مدرس و پژوهشگر در مدل‌های کسب‌وکار برای مدیران ارشد نظام بانکی کشور ارائه شد.

در دومین دوره بانکداری نوین هم که در روزهای ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار شد، سرفصل‌های آموزشی؛‌ «مدیریت ریسک در صنعت بانکداری»، با تدریس دکتر محمدعلی رستگار و دکتر رضا یاری فرد، «کاربرد بلاک‌چین و رمزارز در بانکداری نوین»، با تدریس دکتر محمدعلی مداح علی و مهندس سعید خوشبخت، «مقررات تطبیق و نهاد نظارتی» با تدریس دکتر یوسف پادگانه و «طراحی و اجرای استراتژی تحول دیجیتال در بانک‌ها» با تدریس دکتر مصطفی امینی ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری بانکداری نوین، روزآمدی مدیران

گزارش تصویری بانکداری نوین، روزآمدی مدیران

سامانه آموزشی «بانکداری نوین و روزآمدی مدیران» راه‌اندازی شد

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
[avans-post-rate] [avans-share-page title='لینک کوتاه و معرفی مطلب برای اشتراک گذاری ']

لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رویداد ها ...