1403/02/15

“گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” همراهان نمایشگاه تراکنش

خلاصه آنچه خواهید خواند :

تاسیس نخستین شرکت تخصصی فناوری اطلاعات توسط بانک ملت، به‌ عنوان الگوی پیشرو در به ‌خدمت گرفتن این فناوری در کسب و کار بانکداری، به شرکت بهسازان ملت منتهی شد و به پرداخت ملت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  و شرکت شاپرک مسئولیت راه‌اندازی، توسعه و پشتیبانی شبکه انواع ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک و بازارهای مالی کشور را بر عهده گرفته است.

به گزارش فابانیوز،گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” همراهان تراکنش هفتم در غرفه های 44 و 45 بوده و آخرین محصولات و خدمات خود را به عالقمندان فناوری های نوین مالی و بازدیکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.

قابل ذکر است، “به پرداخت ملت” این شرکت علاوه‌بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی، توسعه محصولات خاص منظوره و ارائه راه حل‌های تخصصی برای مشتریان خود و توسعه نظام پرداخت کشور، مسیر حمایت از شرکت های نوظهور در فناوری مالی را در اولویت کاری خود قرار داده‌است.

این شرکت همچنین با دو رتبه صعود در جایگاه 11 دربین 150 شرکت پرداخت الکترونیک جهان ( نشریه معتبر نیلسون ریپورت2020) کسب کرده است

به پرداخت ملت همواره به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه، با پایبندی کامل به قوانین وضع شده و با حفظ منافع بلندمدت تمامی ذینفعان اکوسیستم پرداخت در کشور، به رقابت پرداخته و برآیند فعالیت های آن را میتوان در نتایج کسب شده توسط این شرکت مشاهده کرد.

از سویی دیگر شرکت بهسازان ملت به ‌عنوان هسته‌ اصلی و نخستین عضو از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، این توانی را فراهم  کرده تا علاوه بر نقش‌آفرینی پررنگ در کسب و کار بانک ملت و تقویت جایگاه رقابتی آن در نظام بانکداری کشور، موجبات تکمیل سبد کسب و کار محصولات و خدمات این مجموعه را تدارک دیده و بتواند به تدریج با ایجاد و تملک برخی شرکت‌های موفق، مبدل به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تخصصی فناوری اطلاعات کشور شود.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” میزبان بازدیدکنندگان هفتمین نمایشگاه ترکنش ایران در غرفه های 44 و 45 هستند

برپایی و مدیریت چندین شرکت بزرگ انفورماتیک و ایجاد زنجیره‌ی متنوعی از کسب و کارهای مرتبط در حوزه‌ فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جایگاه این مجموعه را در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری کشور از تمامی رقبای خود متمایز کرده که  با افزوده شدن خطوط کسب و کار تحت سرپرستی و افزایش تنوع فعالیت‌ها، بانک ملت رویکرد ایجاد یک گروه تخصصی فناوری اطلاعات (هلدینگ) را در پیش گرفت و در نهایت در سال ۱۳۹۳ شرکت «گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا» به‌عنوان بنگاه مادر، وظیفه‌ی ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در مجموعه‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت را عهده‌دار شد.

مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت به‌عنوان سهامدار اصلی و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است. همچنین گروه بهسازان فردا، با توجه به ظرفیت فوق‌العاده و روند تحولات فناوری و در همکاری با سایر نهادها و سازمان‌های کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش داده است. پروژه‌های کارت سوخت و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) نمونه‌هایی از پروژه‌های ملی موفقی هستند که در کارنامه فعالیت بانک ملت و گروه بهسازان فردا می‌درخشد.

شرکت گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا به ‌عنوان سهامدار اصلی، مسئولیت حصول اطمینان از تطابق خطوط کسب و کار تحت سرپرستی خود با نیازمندی‌های فعلی و آتی بانک ملت را برعهده دارد. از همین‌رو با تمرکز روی مدیریت بهینه‌ این سبد، نسبت به خلق ارزش در مجموعه‌ی بانک ملت اقدام می‌کند.

شایان ذکر است؛ با گسترش دامنه و حجم فعالیت های ” به پرداخت ملت ” و با هدف ورود به بازارهای جدید، این شرکت در سال 1396 وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و بخشی از سهام خود را به علاقمندان سرمایه گذاری واگذار کرد به طوری که  استقبال سهامداران از این عرضه و اقبال روزافزون پذیرندگان و دارندگان کارت های بانکی به خدمات این شرکت، نوید بخش افق های روشنی برای تمامی ذینفعان این شرکت است.

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
[avans-post-rate] [avans-share-page title='لینک کوتاه و معرفی مطلب برای اشتراک گذاری ']

لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رویداد ها ...