1403/01/09

داده ورزی سداد حامی اولین نشست تراکنش هفتم

خلاصه آنچه خواهید خواند :

 شرکت داده ورزی سداد هم اکنون و با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود با بیش از 2500 نفر نیروی انسانی با تحصیلات دانشگاهی و عمدتاً در رشته های فنی و فناوری اطلاعات، راهبری و اجرای پروژه های مختلف در حوزه های تولید، توسعه، پشتیبانی، ارائه خدمات فنی، نظارتی و مشاوره ای نرم افزارهای بانکی، پیاده سازی سامانه های امنیتی، خدمات پرداخت الکترونیکی، طراحی، پیاده سازی و اجرای طرح های زیرساختی در سطح بانک ملی ایران در سراسر کشور را برعهده دارد.

به گزارش فابانیوز؛ این شرکت با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری اولین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” اهمیت و جایگاه معماری در بانکداری نوین” حمایت خود را اعلام کرد.

این نشست روز 21 دی ماه و در ساعت 11 و ۳۰ دقیقه تا 13 برگزار می شود و کارشناسان  آن نیز صادق فرامری، مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات، منصور یوسفی نیا، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن، پریماه محمدپور، مدیرگروه توسعه محصولات جدید داده ورزی سداد و نیما نامداری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جوانه و بنیانگذار بلوط هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter  پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک کلیپ هفتمین تراکنش ایران
https://fabanews.com/?p=24273

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
[avans-post-rate] [avans-share-page title='لینک کوتاه و معرفی مطلب برای اشتراک گذاری ']

لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رویداد ها ...